10 lucruri pe care TREBUIE sa le stii INAINTE sa iti construiesti site-ul

Latest Comments

No comments to show.

Este cunoscut faptul că fiecare afacere are nevoie de un site web pentru a avea succes în această zi și vârstă. Pentru mulți, acest lucru este greu de abordat, deoarece o mulțime de oameni pur și simplu nu au abilitățile pentru a-și construi singuri. Aveți opțiunea, desigur, de a plăti unui dezvoltator pentru a face acest lucru pentru dvs. și de a plăti freelancerilor pentru a încărca site-ul dvs. cu conținutul potrivit. Costurile asociate acestor servicii păstrează această opțiune la îndemâna pentru numeroase companii noi și proprietari de întreprinderi mici, cu toate acestea, și cu adevărat, chiar și atunci când oamenii au făcut acest lucru pentru ei, site-ul lor web rămâne nereușit. . Acest lucru se datorează în primul rând faptului că oamenii nu știu cu adevărat ce au nevoie pentru a începe.

Cert este că lucrările implicate în construirea unui site web de succes ar trebui să fie făcute în avans. Există 10 pași pe care trebuie să îi faceți înainte de a începe să construiți un site web sau chiar să începeți să aveți unul construit pentru dvs. Dacă aveți deja un site web, următoarele informații vă pot ajuta să aflați de ce site-ul dvs. web nu are atât de mult succes. În orice caz, doar parcurgând următorii pași, veți putea economisi tone de timp, bani și frustrări în încercarea de a face site-ul dvs. să funcționeze corect. Cei 10 pași sunt:

Pasul 1 – Strategie

Primul pas este acela cu care cei mai mulți oameni se luptă, dar odată ce treci de asta, vei avea o strategie uimitoare în loc, care va servi drept temelie pentru tot ce trebuie făcut. O problemă majoră cu care se confruntă oamenii este că nu știu cu adevărat ce vor să înceapă. Ei știu că au nevoie de un site web și au o idee vagă în ce scop ar trebui să servească acel site. Cu toate acestea, nu și-au luat cu adevărat timpul pentru a afișa ce vor să afișeze lumii despre ei înșiși și despre afacerile lor. Este obligatoriu să faceți acest lucru înainte de a începe să vă construiți site-ul.

Ideea de bază este de a crea un site web care are succes. Pentru a face acest lucru, va trebui să luați ceva timp pentru a vă gândi cine sunteți, ce vă pasionează și care sunt valorile de bază ale afacerii dvs. Dacă nu știți cine sunteți, atunci cum să știți ce trebuie să creați? Când nu vă clarificați, acea lipsă de claritate o vor simți vizitatorii site-ului dvs. web. Rețineți întotdeauna că atunci când creați un site web, trimiteți un mesaj clienților și / sau vizitatorilor site-ului respectiv. Depinde de tine dacă mesajul este clar și profesionist sau dacă se confruntă ca fiind confuz și înnebunit. Acesta este motivul pentru care este atât de important să începi prin implementarea unei strategii web de succes.

Pasul 2 – Călătoria clienților

După ce ați stabilit valorile de bază pe care ar trebui să se ruleze afacerea dvs. și / sau site-ul dvs. și știți ce mesaj doriți să trimiteți persoanelor care vizitează site-ul, puteți începe să vă imaginați ce ar trebui să includă site-ul dvs. Acum este timpul să începeți să luați în considerare ce tip de călătorie conduceți oamenii pe măsură ce se îmbarcă pe site-ul dvs. În primul rând, veți dori să luați în considerare care va fi prima impresie a vizitatorului când aterizează pe pagina dvs. de pornire. La urma urmei, primele impresii sunt totul, nu-i așa? Prin urmare, acesta este unul dintre cele mai importante detalii de luat în considerare în timp ce planificați site-ul dvs. web. Din nou, acest lucru ar trebui să se bazeze pe un singur mesaj pe care ați decis să comunicați cu oamenii prin intermediul site-ului dvs. web.

Un alt aspect important din toate acestea este să ai o idee clară despre cine va fi vizitatorul optim al site-ului tău. Care este publicul tău țintă ? Multe din ceea ce includeți pe site-ul dvs. se vor baza pe răspunsul la această întrebare. De exemplu, statisticile arată că bărbații și femeile tinere își petrec marea majoritate a timpului vizionând videoclipuri pe YouTube. Aceasta înseamnă că, dacă publicul tău țintă este format în primul rând din consumatori mai tineri, este posibil să-i poți determina să interacționeze mai bine cu site-ul tău dacă incluzi mai multe videoclipuri decât conținut scris pe site-ul tău. Cu alte cuvinte, trebuie să luați în considerare ceea ce vizitatorii dvs. primari se vor bucura, ceea ce îi va face să rămână pe site-ul dvs. mai mult timp. Acest lucru va determina tipul de conținut pe care doriți să-l includeți pe măsură ce vă construiți site-ul.

Pe tot parcursul, ar trebui să ții cont de mesajul inițial, deoarece acesta este baza strategiei site-ului tău. Veți dori să vă imaginați cum doriți ca oamenii să se deplaseze prin site-ul dvs. și ce impresie faceți la fiecare rând. Pe măsură ce merg de la pagină la pagină, trimiteți un mesaj clar despre ce înseamnă compania și marca dvs.? Ce pagini ar trebui incluse, care să faciliteze navigarea site-ului pentru utilizator? Ei ar trebui să poată găsi fără efort drumul către paginile care sunt create pentru a le cumpăra. Ce conținut le-ar face mai multe șanse să rămână pe site, să interacționeze și să cumpere? Acestea sunt toate întrebările pe care trebuie să le pui înainte de a merge mai departe pentru a-ți construi site-ul.

Pasul 3 – Sitemap-ul

Pe măsură ce planificați site-ul dvs. web și aveți în vedere experiența utilizatorului, veți dori să începeți să faceți mapări pe toate paginile pe care doriți să le includeți. Este posibil să aveți în minte o idee generală despre ce pagini ar fi cel mai bine să aveți pe site-ul dvs., dar de fapt, să puneți pixul pe hârtie și să îl extrageți vă va ajuta să vedeți o pagină cu privire la ce pagini ar trebui să creați. Puteți utiliza întotdeauna programe precum Paint pentru a vă oferi o imagine pictorială asupra modului în care site-ul dvs. ar trebui să se afișeze, dar există ceva despre a pune un pix pe hârtie și a schița-l ​​care pare să facă lucrurile mai viabile.

Este recomandat să creezi o hartă mentală sau o diagramă de flux pentru a schița modul în care vei construi pagina ta. Desigur, puteți desena o hartă a minții pe orice, de la o bucată de hârtie la un șervețel, dar dacă vă place să folosiți computerul pentru a vă salva ideile, este posibil să vă încercați un soft minunat de mapare a minții XMind (www.xmind.net). De asemenea, puteți găsi funcții care vă vor permite să creați diagrame de flux în majoritatea programelor de procesare a textului, cum ar fi cele mai recente versiuni ale Microsoft Word.

Indiferent de modul în care vizitați cartografia site-ului dvs., veți dori să începeți să aflați care vor fi categoriile principale din meniul dvs. de nivel superior. Apoi, începeți cu atenție să vizualizați ce pagini ar trebui incluse în fiecare secțiune a site-ului dvs. web. Asigurați-vă că, pe măsură ce faceți o hartă a site-ului dvs., aveți timp să luați în considerare care va fi experiența utilizatorului la fiecare fază și dacă vor putea găsi cu ușurință ceea ce au nevoie.

Pasul 4 – Wireframe-uri

Următorul pas pe care îl veți face este să începeți să vă construiți site-ul cu ajutorul framework-urilor si wireframe–urilor. Oamenii au adesea probleme cu acest pas de acțiune, dar cheia acestui lucru este să-l menții simplu. Fiecare pagină de pe site-ul dvs. ar trebui să aibă un obiectiv. Acest lucru va împiedica utilizatorul sau vizitatorul să se confunde pe măsură ce navighează pe site. Amintiți-vă că un consumator confuz nu cumpără, astfel încât fiecare pagină trebuie să fie configurată, astfel încât utilizatorul să găsească ceea ce are nevoie și să le fie ușor să se deplaseze împreună pentru a achiziționa produsul sau serviciul.

Pasul 5 – Conţinut

Conținutul pe care îl furnizați pe măsură ce creați site-ul dvs. web nu va aduce doar mai mulți oameni pe site-ul dvs., ci va determina ca aceștia să rămână mai mult timp și să interacționeze cu marca dvs. mai mult. Acest lucru este extrem de important atunci când vine vorba de a-i determina pe oameni să cumpere mai mult, precum și să poată clasifica mai bine site-ul dvs. pe motoarele de căutare precum Google. În plus, conținutul pe care îl furnizați vă va ajuta afacerea să iasă mai bine în evidență și vă va ajuta să vă stabiliți ca o autoritate pe piața dvs.

Din nou, veți dori să acordați o atenție deosebită cine este utilizatorul dvs. și ce tip de conținut s-ar bucura. Este bine să aveți un amestec de conținut scris, imagini și videoclipuri în cele mai multe cazuri. Pe măsură ce planificați site-ul dvs. web și conținutul acestuia, acordați-vă timp pentru a examina dacă ceea ce furnizați este sau nu în conformitate cu mesajul pe care încercați să-l trimiteți oamenilor și cu privire la marca dvs. generală. Există un articol foarte util cu privire la acordarea vocii brandului tău pe Mashable.com. Articolul prevede:

„Conținutul este inima unei prezențe eficiente pe web. Indiferent dacă sunteți un vânzător cu amănuntul, un site media sau un start social, este conținut convingător, actualizat și relevant, care atrage și angajează utilizatori. Dacă conținutul dvs. nu este corect, clienții dvs. nu se vor angaja pur și simplu așa cum sperați. ”

Pasul 6 – Design

Designul este o parte importantă a strategiei site-ului dvs. web, dar oamenii adesea pun prea mult accent pe acest lucru și nu sunt suficiente în alte domenii importante. În multe cazuri, oamenii lasă designul site-ului lor să devină ceva care îi reține. Designul site-ului este într-adevăr destul de simplu, de fapt. Oamenii sunt atrași instinctiv de lucruri care sunt atrăgătoare vizual. Prin urmare, acesta este obiectivul. Doriți să alegeți un design care să îi facă pe oameni să dorească să vă viziteze site-ul și să rămână acolo cât mai mult timp. Asta e. În afară de asta, doriți doar să vă asigurați că designul dvs. rămâne în concordanță cu brandingul dvs. și cu mesajul general pe care îl comunicați prin intermediul site-ului dvs., care sunt lucruri pe care le-ați rezolvat deja la pasul 1 și la pasul 2.

Pasul 7 – Sisteme

Amintiți-vă întotdeauna că funcționalitatea site-ului dvs. web va avea un efect direct asupra modului în care oamenii văd brandul. Dacă site-ul dvs. web nu este bine organizat sau nu este ușor de navigat, oamenii vor avea o impresie proastă despre afacerea dvs. în general. Vrei să pari foarte profesionist și credibil pentru utilizatorii tăi, și, prin urmare, sistemele pe care le-ai pus pe site-ul tău ar trebui să fie o parte majoră a strategiei site-ului tău. Faceți timp pentru a lua în considerare cu atenție coșul de cumpărături pe care îl veți folosi, respondentul de e-mail și sistemele de marketing pe care le implementați.

Pasul 8 – Testarea erorilor

Nu vă bazați doar pe ceea ce spun alții. Faceți timp pentru a testa site-ul dvs. și funcționalitatea acestuia. Vrei să știi de la prima vedere ce probleme vor avea clienții tăi, în timp ce încearcă să navigheze pe site-ul tău, înainte de a trimite chiar primul spectru de trafic către acesta. După cum a menționat odată Benjamin Franklin, „O uncie de prevenție valorează o liră de leac.” Acest lucru este absolut adevărat pentru site-ul dvs. web.

Ultimul lucru pe care îl veți dori este să plătiți bani buni pentru a trimite trafic bine direcționat pe site-ul dvs. web, numai pentru a afla că mulți dintre ei au sărit imediat din cauza faptului că au avut probleme în a-l naviga sau a utiliza sistemele din el. Evident, trimiterea de persoane pe site-ul dvs. înainte de a fi testat în detaliu nu este o strategie bună pentru site-ul dvs. de afaceri. Petreceți timpul asigurându-vă că totul este corect și mesajul dvs. este consecvent înainte de a trimite trafic, sau tot ceea ce aveți până în acest moment va fi inutil.

Pasul 9 – Google Analytics

Până la atingerea acestui pas, site-ul dvs. web va fi în funcțiune și, sperăm, că va merge bine. Dacă ați fost consecvent în ceea ce privește modul în care compania dvs. este reprezentată și utilizatorii găsesc conținutul dvs. valoros, atunci veți fi pe drumul către un site web de succes care să răspundă atât nevoilor dvs. cât și ale clienților dumneavoastră. Totuși, munca ta nu se încheie acolo. De fapt, într-un fel, abia a început. Cu toate acestea, dacă ați configurat lucrurile până acum, nu ar trebui să vă faceți griji pentru mult mai mult decât să faceți niște modificări minuscule pe site acum și atunci.

Folosirea analizelor este o modalitate excelentă de a vă ajuta afacerea să crească. Mulți oameni nu își dau seama că pot utiliza servicii precum Google Analytics pentru a vedea lucruri precum butoanele vizitatorilor care fac clic pe cel mai mult, de unde provine cel mai mult trafic și cât timp cheltuiesc oamenii pe site. Este trist, deoarece datele pe care le primiți de la astfel de servicii pot fi un atu extrem de valoros. Aceste date te ajută să înțelegi ce schimbări poți face pe site-ul tău, pentru a nu numai să aducă un trafic mai direcționat, dar să facă experiența utilizatorului mai plăcută și, în final, să obții mai multe persoane să profite de produsele și / sau serviciile tale uimitoare.

Pasul 10 – Split testing

Un alt mod minunat de a obține date valoroase despre site-ul dvs. este să faceți câteva testări divizate. Este important să rețineți că site-ul dvs. web nu trebuie să fie perfect atunci când îl lansați pentru prima dată. Acest lucru este esențial pentru că este ceea ce împiedică multe persoane să înainteze. După cum sa menționat anterior, ar trebui să puneți o cantitate substanțială de timp în strategia site-ului dvs. web și modul în care doriți ca marca dvs. să fie reprezentată. De asemenea, ar trebui să petreceți o cantitate bună de timp pentru a cartografia lucrurile în timp ce planificați site-ul dvs. web, dar nu lăsați perfecționismul să intre în calea progresului.

Odată ce site-ul dvs. este în creștere, puteți începe să împărțiți variațiile de testare a paginilor dvs., folosind diferite titluri, titluri video, culori pentru butoane și altele. De multe ori este surprinzător cum o ușoară modificare a unei pagini poate face o diferență substanțială în ceea ce privește cantitatea de interacțiune, implicare și cumpărături pe care site-ul dvs. web le primește. Acesta este motivul pentru care testarea divizată a paginilor dvs. este foarte recomandată. Dacă nu aveți cunoștință de modul în care funcționează testarea divizată, există un foarte bun ghid de pornire rapid disponibil pe Conversion-Rate-Experts.com.

CATEGORIES:

Blog

Tags:

No responses yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *